ПЛАНИНАРСКИ ФОРУМ Форуми ПЛАНИНАРСКИ ФОРУМ
всичко за планината
Регистрирайте сеТърсенеВъпроси/ОтговориПотребителиПотребителски групиВход
Suunto Ambit2 или не плачете българи и в Европа е така
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Следваща
 
Напишете отговор    ПЛАНИНАРСКИ ФОРУМ Форуми » Екипировка, необходими неща Предишната тема
Следващата тема
Suunto Ambit2 или не плачете българи и в Европа е така
Автор Съобщение
netman220



Регистриран на: 24 Яну 2014
Мнения: 148

Мнение Отговорете с цитат
Здравейте.
Мисля, че малко се отклонихме от темата, а именно, че от Suunto нямат желание да решат проблема на Иван. Явно проблемът с батерията на Амбит2 не е изолиран, а се простира в цяла серия часовници. Това имах предвид, когато написах преди време, че часовникът токова си може (имах предвид дефектната серия, а не часовникът Амбит2 като цяло). Може би единственото решение е смяна на часовника с нов, както е станало с joropc. Това ме навежда на мисълта, че може би от Suunto не знаят от какво е породен проблемът с бързо падащата батерия .... или пък ремонтът ще е неоправдано скъп.

Поздрави!
Пон Апр 07, 2014 2:10 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
joropc



Регистриран на: 25 Яну 2011
Мнения: 649

Мнение Отговорете с цитат
netman220 написа:
Здравейте.
Мисля, че малко се отклонихме от темата, а именно, че от Suunto нямат желание да решат проблема на Иван. Явно проблемът с батерията на Амбит2 не е изолиран, а се простира в цяла серия часовници. Това имах предвид, когато написах преди време, че часовникът токова си може (имах предвид дефектната серия, а не часовникът Амбит2 като цяло). Може би единственото решение е смяна на часовника с нов, както е станало с joropc. Това ме навежда на мисълта, че може би от Suunto не знаят от какво е породен проблемът с бързо падащата батерия .... или пък ремонтът ще е неоправдано скъп.

Поздрави!

Всъщност проблемът май не е в батерията, а в това, което показва индикаторът.Моят часовник(проблемния), след внезапното "падане" от 36 на 3% си бачкаше с долното показание много време, а някъде четох коментари ог хора, които са замерели нивото на батерията, и когато тя е показвала, че е изтощена, всъщност си е била на високите проценти.Това естествено не омаловажава проблемът де, 'щото все пак е аутдор уред и ползвателят няма как да "хвърля боб", та да разбере колко му е заряда на батерията и след колко време машинката ще спре без ток.
Пон Апр 07, 2014 2:30 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
netman220



Регистриран на: 24 Яну 2014
Мнения: 148

Мнение Отговорете с цитат
Да. Напълно съм съгласен с теб, joropc. Аз под "проблем с батерията" имах предвид проблема на Иван. Явно проблемът не е в батерията, понеже ако е така, той е лесно отстраним и нямаше да ти подменят часовника с нов.
Поздрави!


Последната промяна е направена от netman220 на Пон Апр 07, 2014 3:02 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Пон Апр 07, 2014 2:39 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
igurbev



Регистриран на: 23 Авг 2008
Мнения: 2406
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
joropc написа:
Всъщност проблемът май не е в батерията, а в това, което показва индикаторът.Моят часовник(проблемния), след внезапното "падане" от 36 на 3% си бачкаше с долното показание много време, а някъде четох коментари ог хора, които са замерели нивото на батерията, и когато тя е показвала, че е изтощена, всъщност си е била на високите проценти.Това естествено не омаловажава проблемът де, 'щото все пак е аутдор уред и ползвателят няма как да "хвърля боб", та да разбере колко му е заряда на батерията и след колко време машинката ще спре без ток.


Вчера се прежалих, че ще остана без часовник по средата на ходенето и го тествах точно това и тестът потвърждава предположението. При режим на записване на точки през 5 сек (според спецификацията 24 часа живот на батерията), след като за пореден път падна от 50 на 0 %, батерията издържа около 12 часа - напълно приемлив резултат.
Пон Апр 07, 2014 2:41 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
jimmy



Регистриран на: 19 Апр 2011
Мнения: 138

Мнение Отговорете с цитат
Добре щом сме се отклонили.....Някак си дискусията и за гаранцията, и за траковете и за синхронизация - много поодобни една на друга станаха, що ли така? Щото както и траковете, така и с гаранцията, явно нещата не са точно така и се решават за минути, но някой трябва да се инати и да си държи на оригнално написаното най-отгоре.

Та, Иване, нищо не ти продавам, май не го разбра, и ще си подмятам каквото си искам, когато си искам, като редовен член на форума.

П.С. По въпроса за маршрута, явно ти не правиш разликата. Щото аз си качвам това, което си сложил, и на Garmina и на часовника, напред назад и както си искам. Обясних ти - като си направиш трака с часовника, сваляш редактираш както ти искаш, и го качваш като Route. Който има часовник си го качва, който няма - дава export route и го качвата където си иска. Кое не разбра? Ta освен че преди няколко часа незнаеше за Route-ове изобщо, иначе нямаше да пишеш, че неможе да стане друго не виждам. Второ, ако не искаш да си режеш трака, като си пиеш чая или си почиваш - ползвай Pause, или Auto-pause.
Пон Апр 07, 2014 2:49 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
igurbev



Регистриран на: 23 Авг 2008
Мнения: 2406
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
jimmy написа:
Щото аз си качвам това, което си сложил, и на Garmina и на часовника, напред назад и както си искам. Обясних ти - като си направиш трака с часовника, сваляш редактираш както ти искаш, и го качваш като Route. Който има часовник си го качва, който няма - дава export route и го качвата където си иска. Кое не разбра?

Има разлика между track и route. И двете принципно са набор от точки, но се интерпретират различно от гарминския софтуеър поне. Също идеята им е различна - трак е това, което си записал, след като си минал по определен маршрут, маршрут е, което създаваш ръчно като отправни точки. Ето как изглежда цитирания горе маршрут в MapSource. С една дума - мазало.

Пон Апр 07, 2014 3:17 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
joropc



Регистриран на: 25 Яну 2011
Мнения: 649

Мнение Отговорете с цитат
Хм, на мен в Base Camp не ми го дава така...
С какво разширение експортираш файлът?
Пон Апр 07, 2014 3:30 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
igurbev



Регистриран на: 23 Авг 2008
Мнения: 2406
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
joropc написа:
Хм, на мен в Base Camp не ми го дава така...
С какво разширение експортираш файлът?

.gpx
Пон Апр 07, 2014 3:31 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
jimmy



Регистриран на: 19 Апр 2011
Мнения: 138

Мнение Отговорете с цитат
Едит: сега видях какво имаш предвид. Верно има малко мазало.

Тоя route, тр. да е появи като track в Garmin.....
Пон Апр 07, 2014 3:35 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
igurbev



Регистриран на: 23 Авг 2008
Мнения: 2406
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
Съгласен съм с това, с изключение на края.
jimmy написа:
това, което се получава от часовника е идеално и за Гармин.

Началото на мнението обяснява защо.
Пон Апр 07, 2014 3:41 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
jimmy



Регистриран на: 19 Апр 2011
Мнения: 138

Мнение Отговорете с цитат
Да, зацепих, но докато си сменя поста и ти си писал......не е ОК така....
Пон Апр 07, 2014 3:43 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
igurbev



Регистриран на: 23 Авг 2008
Мнения: 2406
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
Хм, даа. Понеже в последните дни започнаха да ми минават през ума разни деградански идеи да се пусна в лотарията и да им изпратя часовника за ремонт за втори път, днес седнах и се зачетох задълго в чуждите форуми за допълнителна информация. Оказва се, че има страшно много оплаквания от същия проблем и общото между тях е, че всички те продължават с оплаквания от неадекватния съпорт на Suunto. Буквално във всеки пост се описва как са получили инструкции да зареждат, разреждат, да форсват ъпдейти на фирмуера(нищо че нямало такива), да зареждат с изключен Movescount, да зарежда 8 часа с оригиналното зарядно на Suunto, не с кабел от компютъра. В крайна сметка не срещнах нито един пост, който да се хвали, че някоя от посочените мерки е дала резултат, всички заключаваха - няма полза. Хората говорят за бъгове във софтуера, за това че Suunto дълги месеци не са пускали ъпдейт за устройството си и че не дават никакви признаци, че вземат проблема присърце. Ако на някой му се занимава, може да погледне например тук.

Всъщност тук сме двама във форума с Suunto Ambit2 и двамата сме имали / имаме същия проблем. Интересно Димитър Димитров/jimmy като човек вътре в системата, дали няма някаква информация по въпроса? Или ние с Жоро сме единствените попаднали на глухи акули в България?
Пон Апр 07, 2014 9:39 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
netman220



Регистриран на: 24 Яну 2014
Мнения: 148

Мнение Отговорете с цитат
Прочетох мненията от препратката на Иван към watchuseek форума и се отдадох на размисли. Мисля да ги спомена в този пост.
1. Явно има проблем с невярно показване заряда на батерията на дадена серия часовници Suunto Ambit2.
2. Този проблем е трудно решим. Затова от Suunto, които държат на своето добро име заменят първите часовници, които идват при тях за ремонт. Това е случаят на Жоро.
3. В един момент от ръководството на Suunto осъзнават, че тази смяна ще струва много на фирмата и нареждат на отдела по поддръжка да мотаят хората. Това вече е случаят на Иван. Мисля, че от Suunto разчитат потребителите да се откажат и да ползват часовниците си с гореспоменатия дефект. Те са учтиви, не отказват помощ, въпреки че тяхната помощ е безполезна (като помощта на Джоу-Джоу от филмчето "Джейми и вълшебното фенерче").
Дано не съм прав с моите размишления. Аз много уважавам Suunto като фирма. Ползвах и сега ползвам продуктите й, но както написах в един мой предишен пост - напоследък нещо се дънят с качеството.
Моят съвет към Иван е: Пребори се да ти сменят часовника с нов, както е станало с Жоро. Явно по-новите часовници нямат този неприятен дефект с грешно показване заряда на батерията.

Поздрави!
Вто Апр 08, 2014 9:52 am Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Rincewind



Регистриран на: 09 Апр 2013
Мнения: 875

Мнение Отговорете с цитат
От цялата дискусия дотук разбрах едно основно нещо (или по-скоро затвърдих свое отдавнашно убеждение): не купувайте по интернет от чужбина.
Досега ми се е случвало на два пъти да попадна на продукти от калпава партида на даден производител. И двете бяха закупени в България. И на двата пъти след констатиран от сервиза "неотстраним дефект" устройствата ми бяха подменени с нови, след което не съм имал повече проблеми с тях. Мисля, че в случая имаме нагледен пример за един от онези случаи, в които спестените чрез онлайн-покупка пари се превръщат в скъпо за нервите на потребителя "удоволствие". Тук поне има кого да тормозиш, виз-а-ви, така да се каже. В случая на Иван (а той не е изолиран) си общуваш с безличен "къстъмър съпорт", който за удобство се казва Джим, Джон или (в случая) - Юси или Тиму.

ПП Не поставям под съмнение нито умението на Иван като потребител да борави с джаджата, без да й нанесе вреди, непокривани от "гаранцията", нито принципните достойнства на марката Suunto.

Иване, а за това само по себе си доста притеснително нещо:
Цитат:
Амазон.де -> Гъбко и след няколкоседмично безкрайно чакане нещото пристигна, макар и малко разочароващо в една смачкана кутия, дето дори и със станиол не беше опакована. Ама карай ...

кой според теб носи вина? Производител, продавач или посредник?

_________________
Планинарство за всеки
Пътят на св. Яков (Camino de Santiago)
Вто Апр 08, 2014 10:15 am Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
igurbev



Регистриран на: 23 Авг 2008
Мнения: 2406
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
netman220 написа:

Моят съвет към Иван е: Пребори се да ти сменят часовника с нов, както е станало с Жоро.


То незнам какво повече мога да направя, освен да го пратя втори път на ремонт и да се кръстя, че този път ще ме огрее. Confused

Междувременно дойде поредния имейл от потребителския съпорт на Суунто с няколкодневно забавяне. Отговарят ми, че щом искам да подам оплакване, да съм им го прател на тях, те щяли да го препратят на когото е нужно. В отговор им цитирах същия сайт и ги попитах дали има някакъв сериозен проблем с Ambit2 модела. Не че вярвам, че ще ми отговорят нещо смислено.

Иначе на Жоро модела е този с по-скъпото стъкло (около 100 евро отгоре), може би това също е имало значение за смяната.
Вто Апр 08, 2014 10:20 am Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:    
Напишете отговор    ПЛАНИНАРСКИ ФОРУМ Форуми » Екипировка, необходими неща Часовете са според зоната GMT + 3 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Следваща
Страница 4 от 14

 
Идете на: 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
 

ВРЕМЕТО:

вр.Ботев

вр.Мургаш

вр.Мусала

гр.Сандански

Черни връх

 Вземи рекламен банер   


 

Никаква част от материалите и снимките на този форум
не може да бъде копирана и използвана
без изричното съгласие на автора, който ги е публикувал.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online.Translation by: Boby Dimitrov