Регистриран на: 20 Авг 2012 Мнения: 425 Местожителство: София
nabludate написа:
Но къде е романтиката, тръпката на неизвестното...
Труден въпрос,различни хора,различни критерий за романтика.
Става въпрос за този тип указателна табела/стрелка/.
Ако се отиде на този вариант няма как да се нитова. Скобата е добър вариант,освен,че се монтира бързо и лесно разпределя ветровото натоварване на по-голяма площ и прави стрелката устойчива на този тип въздействие. Може би ще има малко затруднение с контрирането. Закрепването по този начин изисква и стиковка на размера "скоба&кол". Поставянето на гумена подложка е добро решение,което внася елемент на реглаж, но с времето постепенно се разрушава и силата на притягане намалява.
Мисля,че варианта със заваряване е подходящ за местата където ще се поставят нови колове.
Петре тази скоба няма да е с прорез. И през нея задължително самонарезен винт. Инак ще се върти
Съб Юли 22, 2017 9:40 pm
аngel
Регистриран на: 02 Юни 2015 Мнения: 1994
Петър написа:
nabludate написа:
Но къде е романтиката, тръпката на неизвестното...
Труден въпрос,различни хора,различни критерий за романтика.
Става въпрос за този тип указателна табела/стрелка/.
Ако се отиде на този вариант няма как да се нитова. Скобата е добър вариант,освен,че се монтира бързо и лесно разпределя ветровото натоварване на по-голяма площ и прави стрелката устойчива на този тип въздействие. Може би ще има малко затруднение с контрирането. Закрепването по този начин изисква и стиковка на размера "скоба&кол". Поставянето на гумена подложка е добро решение,което внася елемент на реглаж, но с времето постепенно се разрушава и силата на притягане намалява.
Мисля,че варианта със заваряване е подходящ за местата където ще се поставят нови колове.
На гърба на табелата в средата надлъжно е заварен П-образен метален профил. В средата на този профил е заварена полу-скоба. Другата полу-скоба посредством болтове и гайки прикрепва всичко това към стълба. Хубавото на този подход е, че на лицевата страна на табелата няма дупки и глави на болтове. Известен недостатък би било неудобството при пренасянето на голям брой табели с предварително заварени полу-скоби.
Впрочем, на същия стълб по-надолу е прикрепена и една табела за забранените в резерват "Бистришко бранище" дейности по следния начин:
Явно размерите на скобата са се оказали неподходящи за диаметъра на тръбата...
_________________ "Caminante son tus huellas el camino y nada más;
caminante, no hay camino, se hace camino al andar." -- Antonio Machado
Ако табелата е от обикновена ламарина става. Но раждясва с времето. Затова поцинкована. Но заварка не става щото цинка прегаря и пак ще раждяса. Инак подсилват тези планки
Нед Юли 23, 2017 11:49 pm
Andro
Регистриран на: 18 Май 2013 Мнения: 114
Швейцарските табели са закрепени със скоби от неръждавейка, като тези за маркучи. Скобата минава през стоманен или алуминиев носач, който държи табелката.
Ако напишете в гугъл "монтажна лента" ще излезнат различни разновидности на перфорирана и неперфорирана поцинкована или неръждаема лента. Неперфорираните се натягат и закопчават с детайли подобни на катарами или първо се прегъват към носач и после той се натага с винтове. Перфорираните се завинтват с болтове или се ползват нитове. Някои перфорирани имат езичета, които се закопчават в отворите на съседни езичета.
Ако табелата е от обикновена ламарина става. Но раждясва с времето. Затова поцинкована. Но заварка не става щото цинка прегаря и пак ще раждяса.
По принцип поцинковането може да бъде направено след заваряването.
_________________ "Caminante son tus huellas el camino y nada más;
caminante, no hay camino, se hace camino al andar." -- Antonio Machado
Пон Юли 24, 2017 3:18 pm
Andro
Регистриран на: 18 Май 2013 Мнения: 114
Швейцарските табели са закрепени със скоби от неръждавейка, като тези за маркучи. Скобата минава през стоманен или алуминиев носач, който държи табелката.
Ако напишете в гугъл "монтажна лента" ще излезнат различни разновидности на перфорирана и неперфорирана поцинкована или неръждаема лента. Неперфорираните се натягат и закопчават с детайли подобни на катарами или първо се прегъват към носач и после той се натяга с болтове. Перфорираните се завинтват с болтове или се ползват нитове. Други перфорирани имат езичета, които се закопчават в отворите на съседни езичета.
Някои видове такива ленти ще са добро решение, други ще са калпави.
Гледам нови модели пътни знаци, които са направени универсални: [img]?...?[/img] знакът е тава от поцинкована ламарина. Посредата на гърба му има точково заварена перфорирана шина. Тя позволява монтаж със скоба и болтове или промушване на монтажна лента. Ако трябва да се понтира на дърво или стена ще трябва да се пробие табелата. Има вариант да се ползват ъгълчета и пробиването да стане по кантовете, а не челно.
Швейцарските табели са закрепени със скоби от неръждавейка, като тези за маркучи. Скобата минава през стоманен или алуминиев носач, който държи табелката.
Ако напишете в гугъл "монтажна лента" ще излезнат различни разновидности на перфорирана и неперфорирана поцинкована или неръждаема лента. Неперфорираните се натягат и закопчават с детайли подобни на катарами или първо се прегъват към носач и после той се натяга с болтове. Перфорираните се завинтват с болтове или се ползват нитове. Други перфорирани имат езичета, които се закопчават в отворите на съседни езичета.
Някои видове такива ленти ще са добро решение, други ще са калпави.
Гледам нови модели пътни знаци, които са направени универсални: [img]?...?[/img] знакът е тава от поцинкована ламарина. Посредата на гърба му има точково заварена перфорирана шина. Тя позволява монтаж със скоба и болтове или промушване на монтажна лента. Ако трябва да се понтира на дърво или стена ще трябва да се пробие табелата. Има вариант да се ползват ъгълчета и пробиването да стане по кантовете, а не челно.
По този начин както е на снимката от едната страна тръбата ляга на гладка повърхност. Колкото и да я стягаш се завърта като се напъне. Пробвах. И при мен за сега са така. Затова май със самонарезен винт от зад през скобата
Пон Юли 24, 2017 4:11 pm
Петър
Регистриран на: 20 Авг 2012 Мнения: 425 Местожителство: София
Става и така, Врачански Балкан,маркировка на екопътека.
Пон Юли 24, 2017 10:01 pm
аngel
Регистриран на: 02 Юни 2015 Мнения: 1994
Преди време бях обещал да покажа / и Ведрин имаше въпрос за тях / модерните коловете за домати. Вече са извадени от доматите и ей ги. Някои сами са се изкривили, сигурно от слънцето. Слаба работа, също като РVC канални тръби са, същият матриял е , малко по -грапав. Кухи са и ако ги натиснеш по-яко , се чупят.
Вижда се при отчупеното, че са дебели само няколко милиметра. Даже и не могат и да се ядат заедно с доматите, като старите колци Не съм ги купувал и не ги ползувам аз, ако ги бях видял, никога нямаше да купя такова нещо.
Регистриран на: 28 Юли 2010 Мнения: 2796 Местожителство: София
"Снощи по време на регулярна разходка на група "Лунатични разходки", беше поставена експериментално свртлоотразителна маркировка по жалоните от Черни връх към Конярника, стигна ни до стълб 134 (края на платото, и началото на бившата ски писта. Лентата е висок клас за промишлена употреба издържа от(-37° до +93°по Целзий."
"лената която сложихме на коловете за Черни връх е на 3М купена е от Камартон България , цената е 6 лева за метър"
"за 134 кола похарчихме 32 метра , средно по 23 см на кол , като сме лепили със 5 см. застъпване защото коловете бяха влажни от мъглата а лената залепва много яко върху себе си
иначе обиколката на един кол е 18 см.
фабрично една ролка е 50 метра , но аз взех 32 , толкова бяха останали в склада
за 10 кола отиват около 2 метра"
Кой му е крив на тоя, че не може да се ориентира без маркировка.
Сам обяснява, че Ком Емине е страдание. Ами на война, като на война, са казали френците.
Като му е скандално - хваща си рейсчето/влакчето и кой от където е.
Аз пък искам да я асфалтират. Скандално е да не е асфалтирана!
За да приказваш такива работи като него, трябва поне една маркировка или табелка да си сложил в живота си.
Иначе си наглец и прост юзър.
Кой му е крив на тоя, че не може да се ориентира без маркировка.
Сам обяснява, че Ком Емине е страдание. Ами на война, като на война, са казали френците.
Като му е скандално - хваща си рейсчето/влакчето и кой от където е.
Аз пък искам да я асфалтират. Скандално е да не е асфалтирана!
За да приказваш такива работи като него, трябва поне една маркировка или табелка да си сложил в живота си.
Иначе си наглец и прост юзър.
Това го цитирах, понеже поне на мен ми стана много забавно, ... Но това са хората от средите на ултрабегачите тези които навлизат и се нахакват на Ком-Емине и по някое време започва страданието .. Въпроса е че те си мислят че някой специално отговаря за тези трасета и трябва да ги прави по-сериозно. Явно не са запознати точно как стоят нещата
Часовете са според зоната GMT + 3 Часа Иди на страница Предишна1, 2, 3, 4, 5Следваща
Страница 4 от 5
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети