Сегашният рекорд е 5 дни и 4 часа на Борислав Йорданов, който след около седмица също ще тръгне по пътеката с опит за нов рекорд.
Съб Юли 22, 2017 8:24 am
alexvan
Регистриран на: 20 Апр 2010 Мнения: 705 Местожителство: България
Защо на линка за лайвтрака излизат само йероглифи?
Съб Юли 22, 2017 9:11 am
slavei
Регистриран на: 07 Авг 2007 Мнения: 261
Нямам представа.
Да не е избрана карта "Baidu" ?
Съб Юли 22, 2017 10:10 am
Остап Бендер
Регистриран на: 22 Яну 2015 Мнения: 59
Финал на Илко Илиев точно 90 часа и тридесет минути след старта от вр. Ком (три денонощия и 18 часа и половина). Нов рекорд за скоростно преминаване по маршрута с велосипед, при това с повече от денонощие по-бързо от последните регистрирани рекорди!
Вто Юли 25, 2017 8:24 pm
dido
Регистриран на: 03 Яну 2007 Мнения: 6452
Дизела ще влезе в приключение след това срутване на рекорда му
_________________ Бутам след осмата бира
Вто Юли 25, 2017 10:15 pm
Остап Бендер
Регистриран на: 22 Яну 2015 Мнения: 59
Това са две различни дисциплини. Няма особен смисъл да се съизмерват една с друга, макар че сигурно го има тоя гъдел и в едната и в другата страна.
Вто Юли 25, 2017 10:36 pm
dido
Регистриран на: 03 Яну 2007 Мнения: 6452
А, що - мярката спокойно може да е абсолютна щом като минаването е със собствени сили.
_________________ Бутам след осмата бира
Вто Юли 25, 2017 10:48 pm
n3Tk0
Регистриран на: 14 Яну 2014 Мнения: 51
След в.Ботев движението с колело е супер бързо. Ако кара само по билото, минаването през в. Купена и Кръсците е приключение, питайте didogen. Стигането от Кашана до Вежен също не е особенно леко. В останалото време. Пеш в изброените райони е по-лесно. В останалото време, ако не е изкачване по-черно. Скороста му е в пъти по-голяма от тази на кой,то и да е пешак.
Абсурд е да сравняваш изцяло пешеходно преминаване с велосипедно такова.
А, що - мярката спокойно може да е абсолютна щом като минаването е със собствени сили.
Вероятно има и съществени разлики в маршрута (пешеходни и велосипедни алтернативи, подсичания и т.н.). Между другото, да напомня, че имаме една тема във форума, озаглавена "GPS-тракове на маршрута Ком-Емине". Данни за маршрутите на рекордьорите със собствени сили са особено интересни.
_________________ "Caminante son tus huellas el camino y nada más;
caminante, no hay camino, se hace camino al andar." -- Antonio Machado
Сря Юли 26, 2017 12:01 am
dido
Регистриран на: 03 Яну 2007 Мнения: 6452
n3Tk0 написа:
...Абсурд е да сравняваш изцяло пешеходно преминаване с велосипедно такова.
Разликите са ясни.
Интересно е какъв абсолютен рекорд може да се достигне със собствени сили - дали с колело, бягайки, със ски и прочее. За сравнение - виж последните години как бегачите и байкърите постоянно се настъпваха един друг, намалявайки времената.
_________________ Бутам след осмата бира
Сря Юли 26, 2017 10:50 am
Остап Бендер
Регистриран на: 22 Яну 2015 Мнения: 59
Той маршрутът така или иначе е кой както си го направи, така че и разликите между пешеходния и веловарианта са относителни. Все пак, участъците, по които традиционно двата варианта се различават съвсем не са много. Това, което ми идва на прима виста: Витиня - Арабаконак, някои колоездачи предпочитат (предпочитаме ) по асфалта през с. Горно Камарци; след Кашана по черния път, който изкарва направо на билото, докато маркираната пътека подсича; Шипка - Бузлуджа по асфалтовия път, вместо по пътеката; спускането към Котел покрай ГС Зелениче и Котленска река вместо по билото. Разбира се не можем да изброим стотиците участъци, в които пътеката сече напряко черен път, който, особено на изкачване, е по-подходящ за велосипед.
Той маршрутът така или иначе е кой както си го направи, така че и разликите между пешеходния и веловарианта са относителни. Все пак, участъците, по които традиционно двата варианта се различават съвсем не са много. Това, което ми идва на прима виста: Витиня - Арабаконак, някои колоездачи предпочитат (предпочитаме ) по асфалта през с. Горно Камарци; след Кашана по черния път, който изкарва направо на билото, докато маркираната пътека подсича; Шипка - Бузлуджа по асфалтовия път, вместо по пътеката; спускането към Котел покрай ГС Зелениче и Котленска река вместо по билото. Разбира се не можем да изброим стотиците участъци, в които пътеката сече напряко черен път, който, особено на изкачване, е по-подходящ за велосипед.
Пропуснал си Върбишки проход - Ришки проход. Пешеходците губят тук почти ден. Велото го минава за час - два. Вероятно в пъти по бързо през с.Риш, само по асфалт - около 40 км !
Ами инак от горе си е мазохизам. То за пешеходците е, пък за коломанияците да не говорим. Брои се
Чет Юли 27, 2017 12:13 am
diantsvetkov
Регистриран на: 31 Авг 2012 Мнения: 64
meco puh написа:
Остап Бендер написа:
Той маршрутът така или иначе е кой както си го направи, така че и разликите между пешеходния и веловарианта са относителни. Все пак, участъците, по които традиционно двата варианта се различават съвсем не са много. Това, което ми идва на прима виста: Витиня - Арабаконак, някои колоездачи предпочитат (предпочитаме ) по асфалта през с. Горно Камарци; след Кашана по черния път, който изкарва направо на билото, докато маркираната пътека подсича; Шипка - Бузлуджа по асфалтовия път, вместо по пътеката; спускането към Котел покрай ГС Зелениче и Котленска река вместо по билото. Разбира се не можем да изброим стотиците участъци, в които пътеката сече напряко черен път, който, особено на изкачване, е по-подходящ за велосипед.
Пропуснал си Върбишки проход - Ришки проход. Пешеходците губят тук почти ден. Велото го минава за час - два. Вероятно в пъти по бързо през с.Риш, само по асфалт - около 40 км !
Така е, но в конкретния случай участъкът Върбиши проход - Ришки проход беше изминат изцяло по пътеката на Е3. Същото важи и за отсечката Витиня-Арабаконак.
Часовете са според зоната GMT + 3 Часа Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Следваща
Страница 1 от 7
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети