 |
ПЛАНИНАРСКИ ФОРУМ
всичко за планината
|
|
Автор |
Съобщение |
slavei
Регистриран на: 07 Авг 2007 Мнения: 261
|
|
|
Съб Юли 22, 2017 8:24 am |
|
 |
alexvan
Регистриран на: 20 Апр 2010 Мнения: 705 Местожителство: България |
|
|
|
Защо на линка за лайвтрака излизат само йероглифи?
|
|
|
Съб Юли 22, 2017 9:11 am |
|
 |
slavei
Регистриран на: 07 Авг 2007 Мнения: 261
|
|
|
|
Нямам представа.
Да не е избрана карта "Baidu" ?
|
|
|
Съб Юли 22, 2017 10:10 am |
|
 |
Остап Бендер
Регистриран на: 22 Яну 2015 Мнения: 59
|
|
|
|
Финал на Илко Илиев точно 90 часа и тридесет минути след старта от вр. Ком (три денонощия и 18 часа и половина). Нов рекорд за скоростно преминаване по маршрута с велосипед, при това с повече от денонощие по-бързо от последните регистрирани рекорди!
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 8:24 pm |
|
 |
dido
Регистриран на: 03 Яну 2007 Мнения: 6501
|
|
|
|
Дизела ще влезе в приключение след това срутване на рекорда му 
_________________ Бутам след осмата бира  |
|
|
Вто Юли 25, 2017 10:15 pm |
 |
 |
Остап Бендер
Регистриран на: 22 Яну 2015 Мнения: 59
|
|
|
|
Това са две различни дисциплини. Няма особен смисъл да се съизмерват една с друга, макар че сигурно го има тоя гъдел и в едната и в другата страна. 
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 10:36 pm |
|
 |
dido
Регистриран на: 03 Яну 2007 Мнения: 6501
|
|
|
|
А, що - мярката спокойно може да е абсолютна щом като минаването е със собствени сили.
_________________ Бутам след осмата бира  |
|
|
Вто Юли 25, 2017 10:48 pm |
 |
 |
n3Tk0
Регистриран на: 14 Яну 2014 Мнения: 51
|
|
|
|
След в.Ботев движението с колело е супер бързо. Ако кара само по билото, минаването през в. Купена и Кръсците е приключение, питайте didogen. Стигането от Кашана до Вежен също не е особенно леко. В останалото време. Пеш в изброените райони е по-лесно. В останалото време, ако не е изкачване по-черно. Скороста му е в пъти по-голяма от тази на кой,то и да е пешак.
Абсурд е да сравняваш изцяло пешеходно преминаване с велосипедно такова.
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 12:00 am |
|
 |
vedrin
Регистриран на: 25 Авг 2010 Мнения: 5879 Местожителство: 1116 m н.в. |
|
|
|
 |
 |
А, що - мярката спокойно може да е абсолютна щом като минаването е със собствени сили. |
Вероятно има и съществени разлики в маршрута (пешеходни и велосипедни алтернативи, подсичания и т.н.). Между другото, да напомня, че имаме една тема във форума, озаглавена "GPS-тракове на маршрута Ком-Емине". Данни за маршрутите на рекордьорите със собствени сили са особено интересни. 
_________________ "Caminante son tus huellas el camino y nada más;
caminante, no hay camino, se hace camino al andar." -- Antonio Machado |
|
|
Сря Юли 26, 2017 12:01 am |
|
 |
dido
Регистриран на: 03 Яну 2007 Мнения: 6501
|
|
|
|
 |
 |
...Абсурд е да сравняваш изцяло пешеходно преминаване с велосипедно такова. |
Разликите са ясни.
Интересно е какъв абсолютен рекорд може да се достигне със собствени сили - дали с колело, бягайки, със ски и прочее. За сравнение - виж последните години как бегачите и байкърите постоянно се настъпваха един друг, намалявайки времената.
_________________ Бутам след осмата бира  |
|
|
Сря Юли 26, 2017 10:50 am |
 |
 |
Остап Бендер
Регистриран на: 22 Яну 2015 Мнения: 59
|
|
|
|
Той маршрутът така или иначе е кой както си го направи, така че и разликите между пешеходния и веловарианта са относителни. Все пак, участъците, по които традиционно двата варианта се различават съвсем не са много. Това, което ми идва на прима виста: Витиня - Арабаконак, някои колоездачи предпочитат (предпочитаме ) по асфалта през с. Горно Камарци; след Кашана по черния път, който изкарва направо на билото, докато маркираната пътека подсича; Шипка - Бузлуджа по асфалтовия път, вместо по пътеката; спускането към Котел покрай ГС Зелениче и Котленска река вместо по билото. Разбира се не можем да изброим стотиците участъци, в които пътеката сече напряко черен път, който, особено на изкачване, е по-подходящ за велосипед.
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 4:30 pm |
|
 |
meco puh
Регистриран на: 18 Яну 2011 Мнения: 1865 Местожителство: обл.Разград |
|
|
|
 |
 |
Той маршрутът така или иначе е кой както си го направи, така че и разликите между пешеходния и веловарианта са относителни. Все пак, участъците, по които традиционно двата варианта се различават съвсем не са много. Това, което ми идва на прима виста: Витиня - Арабаконак, някои колоездачи предпочитат (предпочитаме ) по асфалта през с. Горно Камарци; след Кашана по черния път, който изкарва направо на билото, докато маркираната пътека подсича; Шипка - Бузлуджа по асфалтовия път, вместо по пътеката; спускането към Котел покрай ГС Зелениче и Котленска река вместо по билото. Разбира се не можем да изброим стотиците участъци, в които пътеката сече напряко черен път, който, особено на изкачване, е по-подходящ за велосипед. |
Пропуснал си Върбишки проход - Ришки проход. Пешеходците губят тук почти ден. Велото го минава за час - два. Вероятно в пъти по бързо през с.Риш, само по асфалт - около 40 км !
_________________ Kom Emine 1987
Kom Emine 2011
Ком Емине 2013 на седем десет без седем
Балкана символ на цял полуостров |
|
|
Сря Юли 26, 2017 7:27 pm |
|
 |
Остап Бендер
Регистриран на: 22 Яну 2015 Мнения: 59
|
|
|
|
 |
 |
Върбишки проход - Ришки проход... Вероятно в пъти по бързо през с.Риш, само по асфалт - около 40 км ! |
Е, това вече е прекалено голямо "прегрешение" за да се брои изобщо за част от КЕ. 
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 10:48 pm |
|
 |
Dimo Kolev
Регистриран на: 12 Окт 2011 Мнения: 1277 Местожителство: Бургас |
|
|
|
Ами инак от горе си е мазохизам. То за пешеходците е, пък за коломанияците да не говорим. Брои се
|
|
|
Чет Юли 27, 2017 12:13 am |
|
 |
diantsvetkov
Регистриран на: 31 Авг 2012 Мнения: 64
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Той маршрутът така или иначе е кой както си го направи, така че и разликите между пешеходния и веловарианта са относителни. Все пак, участъците, по които традиционно двата варианта се различават съвсем не са много. Това, което ми идва на прима виста: Витиня - Арабаконак, някои колоездачи предпочитат (предпочитаме ) по асфалта през с. Горно Камарци; след Кашана по черния път, който изкарва направо на билото, докато маркираната пътека подсича; Шипка - Бузлуджа по асфалтовия път, вместо по пътеката; спускането към Котел покрай ГС Зелениче и Котленска река вместо по билото. Разбира се не можем да изброим стотиците участъци, в които пътеката сече напряко черен път, който, особено на изкачване, е по-подходящ за велосипед. |
Пропуснал си Върбишки проход - Ришки проход. Пешеходците губят тук почти ден. Велото го минава за час - два. Вероятно в пъти по бързо през с.Риш, само по асфалт - около 40 км ! |
Така е, но в конкретния случай участъкът Върбиши проход - Ришки проход беше изминат изцяло по пътеката на Е3. Същото важи и за отсечката Витиня-Арабаконак.
|
|
|
Чет Юли 27, 2017 9:36 am |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|

Никаква част от материалите и снимките на този форум
не може да бъде копирана и използвана
без изричното съгласие на автора, който ги е публикувал.
|