Регистриран на: 20 Мар 2013 Мнения: 1605 Местожителство: Хасково
Не знам кой какво направи, но редовете станаха ужасно дълги. Почти до лупа докарват буквите. Обикновено става така при големи снимки, тука може да е от цитатите. Сега, като прехвърли на трета страница, се оправи.
Не знам кой какво направи, но редовете станаха ужасно дълги. Почти до лупа докарват буквите. Обикновено става така при големи снимки, тука може да е от цитатите. Сега, като прехвърли на трета страница, се оправи.
Сигурно е някакъв бъг на софтуера на форума. Старичък е.
По темата.
Това, което търсиш е в разрез с глобалната маркетология.
В тази ниша се наместват тунинговащите фирми.
Или сам се справяш.
Аз например, на единия Ровър 75 /лимузината на автомобилите ровър/, му увеличих клиренса със специални буфери във всички пружини. Спечелих само около 25мм, които обаче значително увеличиха проходимостта му, въпреки дългата база. Не са мръднали вече 4 години.
За пример качих колата на сервизния път, обслужващ водохващанията над кантон Илийна ... 3-ма човека вътре с раници и бивачна екипировка, всичките съфорумци.
Това рефлектира в/у поведението на колата на пътя, усеща се в завои, но за мен е пренебрежимо. Въпрос на приоритети.
Та - ето още една идея, която може да помогне.
Регистриран на: 20 Мар 2013 Мнения: 1605 Местожителство: Хасково
Пука ми за маркетолозите колкото на тях за мен.
Този тип тунинг ми е познат. Преди време карах едно БМВ 520, което беше прекалено ниско. Тупнахме му едни усилени пружини за метан /без метана/ и отзад се вдигна с 6 сантиметра, като при предните колела получи повдигане с два без намеса. Стабилността доста пострада. При коли с предно предаване ще се натоварят каретата, ако се повдигне и отпред.
Аз и старото Волво още не съм продал, не искам да събирам две коли, но проучвам мнения.
И никой нищо не казва за Мазда 7... Никой ли не е карал такава?
Ристо Туристо, а на радиуса на завиване отразяват ли се тези буфери?. Или ако е по-правилно да се каже, при завиване в крайно ляво/дясно положение гумите почват ли да трият в престилките?
Благодаря!
Нед Яну 03, 2021 12:44 pm
ray
Регистриран на: 10 Авг 2016 Мнения: 1681
Ало, тортомаринец, в голема грешка си. На теб може и да не, ама на тях много им пука. Сиреч, внимателно.
А като огтвори лаф. Защо наистина не си оставиш тази кола за да водиш мацката си на кааве и не земиш една за из баирите?
Всичко хубаво!
Ристо Туристо, а на радиуса на завиване отразяват ли се тези буфери?. Или ако е по-правилно да се каже, при завиване в крайно ляво/дясно положение гумите почват ли да трият в престилките?
Благодаря!
Не.
Имам колата от 2007-ма, познавам я повече от добре. Отделно имам още една, същата, без да е пипано окачването. Вози по-твърдо, и е по-нестабилна в завои заради по-високия център на тежестта и грубата намеса във физиката на окачването.
Дреме ми, щом ме закарва където разумно поискам, за сметка на малко по-чести ремонти по окачването, незнайно защо плашещи хасковлията.
Кеф цена нема.
Толкоз.
Последната промяна е направена от Ристо Туристо на Нед Яну 03, 2021 1:27 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Нед Яну 03, 2021 12:55 pm
tortomanin
Регистриран на: 20 Мар 2013 Мнения: 1605 Местожителство: Хасково
Здравей, Рей!
Освен че не ми се поддържат две коли - всичко по две: прегледи, граждански, винетки, гуми - стареят две коли. После ще се чудя как да пласирам две трошки.
Две коли означава с Волвото да ходя по касаби и морета, с джипката - из планините. Не трябва да е малка, до Рила и Пирин пътят ми е над 3 часа. Другият вариант е да оставя една "Нива" в Разлог, но през зимата ходя рядко, акумулаторът ще е паднал, комшиите може да са насадили кокошки в нея. Ако река да ходя до х. "Марица", трябва да ида да си взема жипката и назад....
Маркетолозите се интересуват от хора, които си купуват нови коли. Такава кола, каквато искам, нова не мога да купя. Дачия или нещо подобно не ща.
Нед Яну 03, 2021 1:20 pm
ray
Регистриран на: 10 Авг 2016 Мнения: 1681
Благодаря. Ами расбираемо. А бе волвото си е нещо повече от кола. За жалост не мога да си го закупя. Исках да ти споделя една историа за моята кола и една за хаскоо, ама съквартирантите се разврякаха че скатавам от ленинския съботник та когато мога.
_________________ "Caminante son tus huellas el camino y nada más;
caminante, no hay camino, se hace camino al andar." -- Antonio Machado
Вто Яну 05, 2021 3:52 am
tomaraya
Регистриран на: 18 Сеп 2011 Мнения: 132 Местожителство: София
Коцее , мислех да си трая този път , ме не ме сдържа . Ясно ти е , че това , дето го искаш е трудно постижимо , та и аз да дам моите 5 стинки . Кола с повишена проходимост и мощ - Субару Аутбек . Не е джип , тия боксери се някой ден стават проблемни , но от личен опит мога да кажа - за зимата и за лек офроуд по- добро на тия пари няма . Иначе в сериозния клас Тойота Ленд Крузера е непобедим . Тая Рав 4 - по-добре Витара . Нисаните са тояги , бавни , поддържаш японец , караш французин ... Та се допитах до разни познати ( нали сме в полите на доста планини ) и почти единодушно твоето лекарство се казва Чероки . Върви добре , приемлив джип и относително здрав . Пък и не струва , колкото CR-V , бях ги загледал за мен , но с тия цени ме загубиха ... Иначе един комшия си взе миналата година за пенсионирането нова Лада Нива , сега е Ърбан , не я спира , радва се като малко дете . А през годините смени доста коли , включая Октавия 4/4 и Волво XC 70 ...... Та тъй , гледай еврото , да си ходиш по Алпите , другото - здраве .
Съб Яну 09, 2021 10:23 am
tortomanin
Регистриран на: 20 Мар 2013 Мнения: 1605 Местожителство: Хасково
Консултирам се с местни майстори, чета....
Маздата ме отказа. Такива страхотии изчетох и изгледах, та се чудя на парите, които им искат.
Волва с РСК, каквото искам, няма.
За евростандарта съм се сетил, най-новото, което мога да си позволя, е петица на Киа. Десетгодишна примерно.
А и преди да купя, трябва да продам. Сега съм в затишие, още ме дърпа кръста, та си гледам здравето.
Тази година май пак ще пропуснем Алпите, монархическият вирус още не е победен.
Иначе съм се записал за ваксина.
Нед Яну 10, 2021 12:05 pm
ray
Регистриран на: 10 Авг 2016 Мнения: 1681
А бе тортомарине, ако се сетиш за нещо като това което искаш, но по-голямо, за да може и да се натоварват разни глупости, кажи. И да е изгодно като цена. Че сякаш е желателно да вземем нещо такова заедно с още един юнак. Въпроса ми е и към останалите. Всичко хубаво!
Пет Яну 29, 2021 8:29 pm
planinar
Регистриран на: 20 Дек 2006 Мнения: 354
Re: 4Х4 за всеки ден.
tortomanin написа:
...Гранд Чероки ...?
Тези дни видях хижаря на Вежен с такова животно да катери към хижата. Беше с вериги на предните гуми. Е, оказа се, че има уловка. Бил пратил снегорин до хижата
П.С. Щом и зимата с жипки се стига горе, скоро там няма да се ходи.
Вто Фев 02, 2021 10:14 am
tortomanin
Регистриран на: 20 Мар 2013 Мнения: 1605 Местожителство: Хасково
"П.С. Щом и зимата с жипки се стига горе, скоро там няма да се ходи. "
Ще ходим в работни дни. По-тихо е.
Някой да има наблюдения върху Киа Соренто първо и второ поколение?
Вто Фев 02, 2021 5:39 pm
vaskoo
Регистриран на: 21 Апр 2007 Мнения: 1431 Местожителство: София
Соренто първо поколение и фейслифта му - податливи на ръжда по праговете и отзад, склонни към прегряване и блокиране на раздатка и двигател при продължителен офроуд в режим 4х4, поскърцващи пластмаси, недобра вентилация.
Ако гледаш дизел - CRDI двигателите се произвеждат от един завид в Италия за много марки, та от тия години на първото соренто имат проблем с охлаждането всички дизели от тоз завод, та трябва да се следи температурата.
Това са минусите, които съм видял като страничен наблюдател, а не ползвател, но са от лични впечатления.
_________________ Приятелят е човек, който те познава отлично ... и въпреки това те обича
Часовете са според зоната GMT + 3 Часа Иди на страница Предишна1, 2, 3, 4, 5Следваща
Страница 3 от 5
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети