Малко впечатления:
- с първия комплект заредени батерии и работа с постоянна подсветка - 4 часа - 2500 мамп батерии. от апартамента с постоянно търсене на сигнал.
- с втория комлект с подсветка изключена след 1 мин - 8 часа - пок с постоянно търсене на сателити.
Не ми звучи много обнадеждаващо. Но да видим на открито как ще се справи.
друг проблем:
имам едни координати които не мога да вкарам.
41.731131,25.967088
при мен не ми дава да вкарам 7-цата и 9-ката.... и точността при мен е без последната цифра.
Не мога да проумея каква може да е причината....
Чет Май 23, 2013 10:44 am
dido
Регистриран на: 03 Яну 2007 Мнения: 6466
Честито за машинката!
Вероятно координатния формат е настроен на ddd° mm.mmm' или ddd° mm' ss.s. Координатите, които даваш, са във формат ddd.ddddd°.
Аз лично предпочитам ddd° mm' ss.s, т.е. градуси, минути, секунди и части от секундата.
_________________ Бутам след осмата бира
Чет Май 23, 2013 11:11 am
shaterhand
Регистриран на: 30 Юни 2012 Мнения: 30
Голямо благодаря - нямаш представа колко си прав...
получи се - смених настройката.
Сега виждам че има Бритаснки, Холандски и т.н. формати...
Форумът е безценно място за споделяне.
Чет Май 23, 2013 11:16 am
Rincewind
Регистриран на: 09 Апр 2013 Мнения: 874
Цитат:
Малко впечатления:
- с първия комплект заредени батерии и работа с постоянна подсветка - 4 часа - 2500 мамп батерии. от апартамента с постоянно търсене на сигнал.
- с втория комлект с подсветка изключена след 1 мин - 8 часа - пок с постоянно търсене на сателити.
Не ми звучи много обнадеждаващо. Но да видим на открито как ще се справи.
Твърде голямата консумация на енергия на Oregon 450 не е само твой проблем, а на редица собственици на тези машинки. Форумите по света са пълни с оплаквания от този род. Има разни съвети за ъпдейт на фърмуера, но не виждам да са дали някъде качествено по-добро време на работа.
Апропо, твоят е втора употреба или?
Чет Май 23, 2013 1:17 pm
shaterhand
Регистриран на: 30 Юни 2012 Мнения: 30
Апаратът е на един месец, остават му още 23 месеца гаранция.
Качил съм последната версия на фърмуеъра.
Днес се държи по-добре като че ли.... Може батериите влизат в ритъм.
Взех зарядното на Сони, което ми препоръча.
Имай предвид, че акумулаторите независимо какво пише на тях са доста различни...
Ето едно много добро ревю за акумулатори и батерии.
Човекът е ентусиаст и не го прави с комерсиална цел, тоест ако търся максимум достоверност -- това е мястото
Аз ползвам Imedion и Sanyo XX като първите имат по-голям цикъл на експлоатация при джаджи с ниска консумация, какъвто е GPS-а. Според цифрите трябва да е обратно ама не е.
Можеш да си вземеш и едни к-кт литиеви батерии просто за дълбок резерв.
Казват, че изкарват в пъти повече, много по-леки са а периодът на съхранение беше над 10 години.
Не съм ги тествал но ги държа заедно с останалите акумулатори точно по тази причина.
Чет Май 23, 2013 10:41 pm
Rincewind
Регистриран на: 09 Апр 2013 Мнения: 874
Shaterhand,
имай предвид, че посочените от мен времена са напълно реални (работа от 18-24 часа с двойка 2700 mAh батерии Sony и Varta), но за различен GPS, който е с по-малък екран, по-малко екстри и т. н. Самият производител дава по-малък живот на батериите при Oregon, отколкото при 60Cx.
Освен това при рутиране времето за работа на уреда ми намалява (с около 1/3), т. е. има значение дали съм му качил в паметта няколко трака, които просто следвам визуално из баирите, или го принуждавам сам да да ме отведе от точка А до точка B.
Това, което чета масово из нета за Oregon 450, е средна работа с комплект батерии от 2500 mAh около 8 часа, така че твоят напълно се вписва в схемата и няма повод за притеснения.
Тествай твоя в реални условия, не на масата вкъщи, а сред баирите, при различни условия на работа и пиши как се е държал и колко е издържал. Тъкмо ще е полезно за бъдещи кандидат-собственици на Oregon-и.
Да, 60-та серия си прави около 24часа с един к-кт батерии.
Аз ползвах преди Duracell Turbo и за едно денонощие без рутиране уреда издържаше.
Акумулатори ползвам от ср. скоро и не съм правил от тогава преходи повече от 10-12 часа че да им тествам един цял цикъл без прекъсване.
Иначе на акумулаторите им трябват 3-4 цикъла преди да "разгърнат" пълният си капацитет наистина.
Пет Май 24, 2013 11:43 am
shaterhand
Регистриран на: 30 Юни 2012 Мнения: 30
Искате да кажете, че ако е зададен маршрут и ако не е зададен, а само поглеждаш картата на разклоненията консумацията е различна?
Нали пак си работи ГПС модула и екрана?
Или процесора се натоварва допълнително?
Ако записва и следи сигурно съвсем ще се "точат" батериите...
Последната промяна е направена от shaterhand на Пет Май 24, 2013 2:48 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Пет Май 24, 2013 1:29 pm
Rincewind
Регистриран на: 09 Апр 2013 Мнения: 874
shaterhand написа:
Искате да кажете че ако е зададен маршрут и ако не е зададен а само поглеждаш картата на разклоненията консумацията е различна?
Нали пак си работи ГПС модула и екрана?
или процесора се натоварва допълнително?
ако записва и следи сигурно съвсем ще се "точат" батериите...
Аха. Прочее, "моите" показатели винаги са със записване на следи - просто за справка.
Пет Май 24, 2013 2:11 pm
SavageB3ast
Регистриран на: 10 Апр 2014 Мнения: 1
Помощ
Здравейте,
Нов съм във форума и имам въпрос. Изчетох цялата тема, понеже бащата на приятелката ми иска да си вземе ГПС устройство точно като shaterhand комбинирано. Разгледах предложенията неговите изисквания са следните:
1. Off Road карта както и нормална пътна карта с LifeTime ъпдейт
2. Търсене по координати
3. Показване на надморска височина
4. Гласово навигиране за нормалните пътища
Така знам че устройство с тези екстри е доста солено и там е проблема. Няма много големи финансови съзможности. Заделил е около 400лв. аз Прегледах цените този Орегон 450 е около 600-700лв. Според мен най-удачно би било някаква комбинация между ръчен ГПС и накое nuvi. Въпросът е кои да бъдат те. Обичаме да ходим на излети не сме чак големи планинари (просто няма време не че не обичаме), но пък като излезем и ходим все на по затънтени места из нашите планини красиви, та нужна ни е навигация.
П.С. Тъста ми е доста неориентиран из пътищата докато кара и определено има нужда от навигация там
Наскоро имах възможността да разцъкам една Монтана 650, която в последствие се продаде за 450лв.
Перфектен баланс между офроуд ползване и навигация.
За съжаление го отказах, тъй като ползвам отделни устройства за различни цели.
Гласовото навигиране обаче при това устройство е през Line Out, тоест или слушалки или трябва да се включи към някаква аудио уредба в автомобил.
Другият негатив е че е огромен. Буквално огромен и човек си дава сметка за габаритите му едва когато го хване в ръка.
Поддържа профили, които могат да се оптимизират за различните цели - туризъм, шосе и т.н.
За разлика от Орегон с дисплея на Монтана се работи страхотно и с ръкавици.
Чак не повярвах колко добре и адекватно реагира с ръкавици.
Та ако все пак ми трябваше комбинирано устройство за планина и на пътя не бих имал и грам съмнения от към модел!
Въпреки размерът и сравнително скъпите аксесоари...
Например активната стойка за автомобил с кабели, през които се захранва устройството и излиза аудио-то е към 100лв и е аксесоар.
Тоест не е включена в комплекта, дори и да се купи като ново.
Пф, сега видях както съм написал - машинката беше Montana 600 а не Montana 650.
При 600 няма камера но не вярвам за някого това да е критерий при избор на GPS устройство а цената въпреки това беше повече от атрактивна.
Нов всеки може да види колко е. Да си го ползва със здраве новият собственик.
Така, че изпадат изгодно устройства на пазара и тези 400лв за ново универсално устройство са свързани с много компромиси...
За автомобилно Nuvi са ок но всичко аутдор вдига летвата значително.
Успех с търсенето все пак.
Часовете са според зоната GMT + 3 Часа Иди на страница Предишна1, 2, 3, 4, 5
Страница 5 от 5
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети