Регистриран на: 23 Авг 2008 Мнения: 2406 Местожителство: София
lgr написа:
Това се случваше само от време на време и не можах да го демонстрирам в магазина. Смениха го (беше в гаранция и го тръскаха нещо там, за тест), макар че ме накараха да се почувствам нещо малко като измамник.
Стига бе хора! Игр - ходил си два пъти да сменяш явно работещ челник и се оплакваш, че са те гледали с недоверие!? (БТВ - можеш ли да постнеш тук линка към това ревю, дето ти е донесло нов челник от Швеция)
Сря Ное 24, 2010 10:52 pm
lgr
Регистриран на: 24 Ное 2010 Мнения: 33
Естествено, че не очаквам да ме гледат с недоверие. Да си гледат стоките с недоверие, а на клиентите да се усмихват и да благодарят. При добро желание всеки проблем може да се открие и реши, ама по-лесно е да гледаш с недоверие. Както и да е - и аз съм ги задраскал.
Чет Ное 25, 2010 9:25 am
Vlado_Z
Регистриран на: 22 Ное 2010 Мнения: 5 Местожителство: София
Със стоките в Екипировка (до описания с обувките случай) не съм имал никакви проблеми, но обслужването им определено куца. Там има хора, които си разбират от работата, но има и "продавачи". За тях е все едно дали продават ядки на сергия или гри-гри, разбират еднакво.
Миналата година си купих газов котлон Primus OmniFuel (топ модела им), и след като бях дал толкова пари ми беше чудно кое гориво е най-добро за него. По принцип се предлагат два вида : смес Пропан-Бутан, както и специално пречистен бензин. Естествено питам в магазина, те внасят всичко от години, а там ме гледат като нудист на Еверест.
Това ме принуди да говоря директно с примус, и размених няколко изключително любезни писма с продуктовия им мениджър. Човека ме впечатли с отношението си, защото някакъв от Замбия му пише и той имаше търпение да ми обясни относно горивото, както и тиганите/Тенджери с допълнително топлоотдаване (Eta-та) и други подобни (Дори искаше да ми прати допълнителен windshield). От този момент, когато два продукта са на кантар - естествено избирам Primus .... с такъв съпорт ...
Та : хората в екипировка нямат ясна представа какво продават, ти трябва да имаш.
Поздрави,
В.
Чет Ное 25, 2010 1:35 pm
Криси
Регистриран на: 08 Юли 2010 Мнения: 144 Местожителство: София
Някой пробвал ли е да смени нещо за трети път в друг магазин?
Чет Ное 25, 2010 7:07 pm
igurbev
Регистриран на: 23 Авг 2008 Мнения: 2406 Местожителство: София
lgr написа:
Естествено, че не очаквам да ме гледат с недоверие.
Бе, да ти кажа, позачудвам се, тази история с Швеция истина ли е?
Шегата настрана - не крия, че симпатизирам на екипировка, защото съм доволен както от обслужването, така и от това, което съм купил досега (без да съм тази от снимката). Разбира се не ми е работа нито да ги оправдавам, нито да ги защитавам. Сигурен съм, че част от тези, които се оплакват имат донякъде право; други повече се чувстват в правото си. Всеки е свободен да води война срещу когото сметне.
Чудя се ако отворя тема обратна на тази "Информация за качествени стоки и коректно отношение" ще се отзове ли някой. Като гледам повечето от участниците в тази са се регистрирали колкото да пишат в нея.
Чет Ное 25, 2010 11:09 pm
lgr
Регистриран на: 24 Ное 2010 Мнения: 33
Аз пък не се позачудвам на компетентността ти да определяш кой е в правото си и кой – не, ама честно казано не ме интересува. Споделям опита си с този магазин, ако това толкова накърнява чувството ти за справедливост, отворете си с втулката една тема за възхвала и пишете там – заглавието на тази е друго. Не знам защо се опитваш да влизаш в някакви спорове кой крив, кой прав. Приеми, че специално за теб тази история не е вярна и спи спокойно, а ако искаш нов челник - дерзай
Пет Ное 26, 2010 12:04 am
Vlado_Z
Регистриран на: 22 Ное 2010 Мнения: 5 Местожителство: София
igurbev написа:
lgr написа:
Естествено, че не очаквам да ме гледат с недоверие.
Бе, да ти кажа, позачудвам се, тази история с Швеция истина ли е?
Шегата настрана - не крия, че симпатизирам на екипировка, защото съм доволен както от обслужването, така и от това, което съм купил досега (без да съм тази от снимката). Разбира се не ми е работа нито да ги оправдавам, нито да ги защитавам. Сигурен съм, че част от тези, които се оплакват имат донякъде право; други повече се чувстват в правото си. Всеки е свободен да води война срещу когото сметне.
Чудя се ако отворя тема обратна на тази "Информация за качествени стоки и коректно отношение" ще се отзове ли някой. Като гледам повечето от участниците в тази са се регистрирали колкото да пишат в нея.
Прав си, че наистина се регистрирах за да опиша случая си, но ти предлагаш ли по-добър начин за изразяване на отношението ?
Проблема с българските магазини е, че пазара ни е малък, конкуренцията не особено силна (особено за стоките, месечното потребление, на които е средната заплата за страната ни) и това не оставя много "свободно пространство" на фирмите за жестове към клиента. Това разбира се ги озлобява когато и трудно извоювания имидж на капацитети в областта се срива като кула от карти с единични издънки, за които явно си мислят : "ще мине". Явно не схващат простичката идея, че "лъжичка лайна, скапва кацата с меда".
Но нека поставим нещата на една просто плоскост :
- Цените са съизмерими и често и по-високи от тези, на които стоките могат да се купят от интернет.
- На гаранция не можеш да разчиташ в истинския смисъл на думата.
- Консултацията на място е със съмнително качество.
Какво би те накарало да купиш от подобен магазин ?
Аз лично много харесвам магазин Макалу, но не заради стоките (купувал съм си 2-3 неща, просто не предлагат това, което търся), там продавачите са невероятни пичове и консултациите, които съм получавал са ме отказвали от техни стоки (и според мен те са наясно с това), но после пак съм се връщал и то с невероятно удоволствие, защото знам, че ще получа опит от про-та.
Идеята не е да се води война, а да се изискват права/отношение за каквито четем в интернет/виждаме когато сме в чужбина, иначе ... същата кочинка ...
Поздрави,
В.
Пет Ное 26, 2010 9:17 am
igurbev
Регистриран на: 23 Авг 2008 Мнения: 2406 Местожителство: София
Аз също харесвам Макалу. Палатката и чувалът са ми на Husky, копувани пред 5-6 години и не са мръднали, като особено чувала го използвам непрекъснато. Щах да си купя и раница, но се оказа, че нямат тази, която харесах от сайта им. За съжаление в тази връзка е един от сериозните недостатъци на Макалу - не актуализират сайта си или поне не го правят често и изцяло. На няколко пъти съм си харесвал нещо, но след като отида до там се оказва, че те го нямат. Лично мен това ме спря да продължавам да опитвам. (Без да имам нищо против тях, дори напротив).
Пет Ное 26, 2010 11:04 am
Криси
Регистриран на: 08 Юли 2010 Мнения: 144 Местожителство: София
lgr написа:
Аз пък не се позачудвам на компетентността ти да определяш кой е в правото си и кой – не, ама честно казано не ме интересува. Споделям опита си с този магазин, ако това толкова накърнява чувството ти за справедливост, отворете си с втулката една тема за възхвала и пишете там – заглавието на тази е друго. Не знам защо се опитваш да влизаш в някакви спорове кой крив, кой прав. Приеми, че специално за теб тази история не е вярна и спи спокойно, а ако искаш нов челник - дерзай
Щом пишеш своето мнение е нормално да те интересуват чуждите. Иначе излиза, че просто се правиш на интересен.
Пет Ное 26, 2010 3:24 pm
велински
Регистриран на: 26 Сеп 2010 Мнения: 5 Местожителство: София
Успехи и късмет на всички през 2011!
Нямам да добавя нещо по-съществено по темата ,освен коментари на познати с различно решаване на проблема.
Един вариант е купуване само от голями магазини като Стената,но е скъп (и сигурен)..
А от друга страна,бях изненадан като разбрах,че мой познат продължава да пазарува от Екипировка,независимо от това ,че знаеше за проблемите там, не само с мен ,но и други случаи 2 години по-рано.В интерес на истината стоката беше много качествена(пак обувки).Което пък не му пречеше да бъде недоволен от някакво мъхче от външната страна,което според него щяло да бъде слабо място при заледяване.Не знам какво е направил.
Друг пък спомена ,че не съм бил достатъчно авторитетна фигура,за да се съобразява с мен Екипировка,собственост м/у другото на човек от бранша,алпинист май ...
Е ,това е .В общи линий риска винаги съществува,но за да го редуцираме ,да не е две в едно- и некачествена стока и некоректност едновременно,май ще трябва сами да си отваряме очите и дори артистично да се представяме за по-авторитетни от колкото сме ..А КЗП (комисия за защита на потребителите),май е само на име такава?!...
Часовете са според зоната GMT + 3 Часа Иди на страница Предишна1, 2
Страница 2 от 2
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети