Регистриран на: 23 Авг 2008 Мнения: 2406 Местожителство: София
EXIIIT написа:
умръзна ми да ми да ми клинка компа
Ма това е полезен разговор. Представи си, че сам решиш да си купиш сунто и зачетеш в нета. Ще си купиш ли? "В стената", ама 62 евра е смяната на пластмасата отпред. Тука с една ябълка се мъча да ги преглътна, ма присядат пусто, а и тепърва каишка имам да преглъщам.
Сря Дек 16, 2015 6:23 pm
Julius
Регистриран на: 01 Авг 2013 Мнения: 61
igurbev написа:
Тука с една ябълка се мъча да ги преглътна, ма присядат пусто, а и тепърва каишка имам да преглъщам.
Гърбев, разбирам позицията ти, но този тип часовници са доста висок клас!
Предполага се, че след като си купуваш джип - ще имаш пари и да захранваш водовъртежа в резервоара му.
Ако си купил Сунтото с последните си пари... с риск да ми се обидиш, ама това не идва ли малко "на гол тумбак чифте... пулсомери"?
p.s.
На 500-доларов часовник малко или много следва се подразбира, че каишката му няма да е 5$.
p.p.s.
Проблемът не е, че стоките са скъпи, а че парите, които изкарваме са...
Сря Дек 16, 2015 6:53 pm
g.lubenov
Регистриран на: 02 Яну 2013 Мнения: 105
Julius написа:
igurbev написа:
Тука с една ябълка се мъча да ги преглътна, ма присядат пусто, а и тепърва каишка имам да преглъщам.
Гърбев, разбирам позицията ти, но този тип часовници са доста висок клас!
Предполага се, че след като си купуваш джип - ще имаш пари и да захранваш водовъртежа в резервоара му.
Ако си купил Сунтото с последните си пари... с риск да ми се обидиш, ама това не идва ли малко "на гол тумбак чифте... пулсомери"?
p.s.
На 500-доларов часовник малко или много следва се подразбира, че каишката му няма да е 5$.
p.p.s.
Проблемът не е, че стоките са скъпи, а че парите, които изкарваме са...
На 500 доларов часовник каишката ясно че няма да е 5 лева ама някак си се подразбира че и няма да се налага подмяната и на всеки 5 месеца.Едно касио тормозя ежедневно вече 3 години, така като го гледам каишката ще изкара още два пъти по толкова, разбирам на суунтото да му се развали нещо по електронната част понеже е накичен с 1000 функции, ама да продават каишки като консуматив при положение че дооста други фирми произвеждат часовници къде къде по евтини а каишките са им вечни.
Е не, нервите на Иван наистина са въжета.
Преди няколко месеце разбих с шутове едно американско, прехвалено говно.
Борд компот за мотор. Дъ фърст ондъ бест!
Донесоха ми го от Немя, че тук го няма.
Срещна паважа със страшна скорост след... Няма значение.
Верно не беше иляда лева, само 400 но както по-горе казах това за мен няма ама милиграм значение.
Но то си е до характер, де.
Аз съм явно барутлия
Сря Дек 16, 2015 8:37 pm
igurbev
Регистриран на: 23 Авг 2008 Мнения: 2406 Местожителство: София
Julius написа:
А в случая казваш, че те предварително предупреждават, че са затрупани със заявки и че могат да се забавят. Вижда ми се напълно в реда на нещата.
Родните фирми също те мотаят, но дори нямат елементарната култура да предупредят в аванс за това.
Ако трябва да бъдем сериозни, между другото, съм крайно несъгласен с подобна позиция. Просто недупостимо е да ти продадат часовник за 1000 лева (за западняците също 500 евра не са никак малко пари) и когато се сблъскаш с проблем, от поддръжката да ти кажат - "Сори, ама ще чакаш, този месец не можем да се занимаваме с тебе." Не и за уважаваща себе си фирма. Защото ще си купиш пак ама точно друг път.
Според мен Суунто трябва сериозно да са закъсали, за да паднат чак дотам. Нищо чудно съпорт тима здраво да са изтрещели от това да ги ругаят по цял ден разни недоволни потребители и да станал е някой скандал с масови уволнения. Или пък са напуснали групово. Във всеки случай не ми се иска да вярвам, че се скрънзат да наемат още отговарячи на писма.
Това са си твои предположения базирани на твоят мал шанс, който може да е точно такъв.
Освен това следващият път просто купувай марака, която да има локален съпорт.
Няма нечупливи неща.
Сря Дек 16, 2015 9:32 pm
igurbev
Регистриран на: 23 Авг 2008 Мнения: 2406 Местожителство: София
Julius написа:
Гърбев, разбирам позицията ти, но този тип часовници са доста висок клас!
Изобщо не ми ги фалИ!
Julius написа:
Предполага се, че след като си купуваш джип - ще имаш пари и да захранваш водовъртежа в резервоара му.
Па тя мойта жипка харчи 5 на сто нафта. Досега не съм карал по-икономична кола.
Сря Дек 16, 2015 9:33 pm
E99
Регистриран на: 22 Яну 2015 Мнения: 75
Съпортът наистина не е добър според това, което казваш. Стъклото, като гледам, е минерално, т.е. 50 евра са около 10 пъти цената му в левове (реално аз съм сменял сапфир за толкова пари). Явно обаче е част от горния капак, което обяснява цената, но като дизайн е леко безумно. Каишката също е доста зле, за да се къса така лесно. Иначе проверяването с въздушно налягане е нормална и задължителна процедура след отваряне на часовник - това се прави при всеки нормален часовникар. Като страстен любител и колекционер на часовници - според казаното от колегата, Суунто не са от най-коректните. За съжаление има подобни примери и при 10 пъти по-скъпи марки. Лошото е, че електрониката не можеш да я сервизираш при доверен часовникар, както един механичен часовник.
Сря Дек 16, 2015 9:33 pm
igurbev
Регистриран на: 23 Авг 2008 Мнения: 2406 Местожителство: София
Esper написа:
Това са си твои предположения базирани на твоят мал шанс, който може да е точно такъв.
За дивайса може и да е вярно, то реално, след като го смениха, не съм имал проблеми с него.
Виж това каишки, пулсомери не струват и една пета от цената си
Esper написа:
Освен това следващият път просто купувай марака, която да има локален съпорт.
Няма нечупливи неща.
Това звучи добре, но .... Абе оня ден отивам в Гармин, ще си купувам крачкомер. И питам, и човекът ми отговаря: 'Няма." И с това сякаш за него разговорът е приключил. Аз седя и мигам и не мога да повярвам, че това е отговор на официалния вносител на марката. Той видя, че някак не се обръщам и си тръгвам, и се видя принуден да поясни: "След нова година."
Та така за локалния съпорт.
Пък да не вмъквам пак онази история с първия ми Гармин ГПС, когато го занесох на ремонт със счупен дисплей и в сервиза ми обявиха в прав текст: "Ооо, забрави, никой няма да се навие да ти внесе такава скъпа част, която ще излезе колкото уред на старо".
Сря Дек 16, 2015 9:46 pm
E99
Регистриран на: 22 Яну 2015 Мнения: 75
За Гармин ми е странно - наскоро на моя крачкомер почна да му се къса каишката, а тя не се сменя - част от уреда е. Та докато обясня в сервиза проблема (т.е. да го сваля от ръката си), една любезна дама беше измъкнала три цвята от същия модел и ме пита кой искам. Лично аз съм много доволен.
Сря Дек 16, 2015 9:50 pm
igurbev
Регистриран на: 23 Авг 2008 Мнения: 2406 Местожителство: София
E99 написа:
За Гармин ми е странно - наскоро на моя крачкомер почна да му се къса каишката, а тя не се сменя - част от уреда е. Та докато обясня в сервиза проблема (т.е. да го сваля от ръката си), една любезна дама беше измъкнала три цвята от същия модел и ме пита кой искам. Лично аз съм много доволен.
Ами мойта 60-ка още си седи със счупен дисплей (сигуно вече са 5-6 години), ако имаш път да ти дам да пробваш при мацката?
А под крачкомер имах пред вид FootPod сензор, е това: https://www.youtube.com/watch?v=U1eiq6_5Ybs
Не че съм имал много вземане-даване със сервиза в Геотрейд но от единият път съм доволен във всяко отношение.
Пък аз се оказах с доста техни дивайси...
За търговците пък съвсем. Поръчвам разни неща, не ме занимават с депозити...
А никакви връзки нямам там.
Няма значение - важното е, че е тук.
Има кой да напсувам фейс ту фейс ако се наложи.
Това да пращам пошибалка на майната си, да и плащам шипинг, да я чакам седмици, да дращя мейли...
Звучи ми толкова утопично, че няма до къде.
Също толкова, колкото вероятността да ми се счупи касиото
Сря Дек 16, 2015 10:20 pm
igurbev
Регистриран на: 23 Авг 2008 Мнения: 2406 Местожителство: София
Esper написа:
Няма значение - важното е, че е тук.
Аз не виждам защо е важно. Отново е въпрос на късмет, явно. Не се и съмнявам, че ако сега имаха джаджата в магазина, щяха да ми я продадат или пък навремето, ако резервен дисплей беше наличен, щаха да го сменят, но ето на, и в двата случая нямаха. И трябваше да задействат системата, пък системата толкова куца и тромава, че общо взето трябва да чакаш и да се молиш, евентуално да те огрее. Сунтото го пратих в понеделник, да видим кога ще пристигне обратно и дали ще е преди от Гармин да могат да отговорят кога ще могат да внесат крачкомер. (За сравнение - от Англия през Гъпко идва за 10-на дена, че и по-евтин се връзва)
Знаеш ли колко поискаха за дисплей на Xperia няколко месеца след покупката му в официалният сервиз?
800лв. За телефона бяха платили 1400 някъде.
Сети се дали го платиха този дисплей...
Толкова вече струваше 2 ръка телефон на борсата!
А иначе си могъл да звъннеш просто по телефона за наличност!
Виж ако в сайта е наличен, отидеш и го няма това наистина е адски дразнещо.
Сря Дек 16, 2015 10:44 pm
igurbev
Регистриран на: 23 Авг 2008 Мнения: 2406 Местожителство: София
Esper написа:
Знаеш ли колко поискаха за дисплей на Xperia няколко месеца след покупката му в официалният сервиз?
800лв. За телефона бяха платили 1400 някъде.
Сети се дали го платиха този дисплей...
Толкова вече струваше 2 ръка телефон на борсата!
Е, де, нали точно това разказвам и аз. Едно към едно ми отговориха. Само че мен не ме интересуваше колко ще струва и колко е разумно, просто държах счупен ГПС в ръка, който ми беше нужен и исках да го ремонтират. Ама йок. Историята продължи с това, че се изръсих за нова 62-ка от немай къде.
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети