Сотиров, с голям респект към твоите научни познания, но точно в този случай не е до кризата. Те и в Германия всички мислят че цъфтят а на място все ми се оплакват познати, че са в криза непрекъснато и фалират масово . Кризата е добра възможност за развитие - цените на всичко са ниски. Ако се разрови малко интернет, вижте как партията на магаретата и прасетата, скъсаха намерението на германски инвеститор да закупи жп линията С.- Добринище www.capital.bg/.../1927947_nemski_investitor_shte_spasiava_tesnolinei... Просто тук някои политици искат хората в региони, които са феодални, да останат бедни и зависими от помощи и подаяния, които преразпределят и им дават от нашите данъци. Те ги преизбират за 50 лв + крадене без последствия на платен от теб и мен , и всички работещи хора, ток и вода ......цикъла е известен и засега работи добре
Съб Окт 24, 2015 8:38 pm
Сотиров
Регистриран на: 28 Юли 2008 Мнения: 3360 Местожителство: София
Няма противоречие
Наблюдателю, като пиша, че БДЖ е в криза, не отричам, че причината е в политическите партии, които набутаха цялата държава в криза. За съжаление ДПС е лапнало и горите, а от това нас в този форум най-много ни боли. Думата ми беше, че просто не можем да очакваме БДЖ да се заеме с рилската теснолинейка, макар че е в неговия ресор. Виж, да съсипе другата теснолинейка, това перфектно го може. Пътят започва с написването на убедителен проект, с който да се кандидатства за някакъв фонд. Аз съм твърде далеч от организирането на цялата документация, но тез, които печелят проекти за екопътеки и прочие, чудесно могат да се заемат. А пък аз бих помагал, с каквото мога - например да пиша прокламации и... да нося папките. Стига да ме викнат. А като начало, няма ли някой сред нас с връзки в общините на Рила и Пасра, а защо не и в Светия синод, да пита за тяхното мнение. Ако подкрепят, да посочат човек за връзка, па да се отпочне.
Нед Окт 25, 2015 1:10 pm
аngel
Регистриран на: 02 Юни 2015 Мнения: 1980
Този проект веднага може да се задвижи от частен инвеститор, без въобще БДЖ да се търси за каквото и да е . Това е туризъм а не ЖП превоз - има ли поток а тук той е огромен , има и инвеститор. Само Държавата трябва да си свърши своята работа, а тя е много проста : да обяви че затваря пътя за автомобили до Р. Манастир от момента на построяване на теснолинейка, и да организира търг за концесия - правото на построянане / такси в бюджета, а не разходи / за железница и паркинг за 5000 автомобила до гр Рила, на който ще се явят поне 5 кандидата. Пътникопотока е такъв, че този проект ще е на печалба и частният сектор ще го прилапа моментално. Както кризата не влияе на ски -лифта в Банско, така и тук кризата няма никакво отражение.
По същият начин би трябвало да се направи и Банско - х. Вихрен, където положението с автомобилите лятото е нетърпимо. На Байкушевата мура й давам най-много 10 години живот още, освен автомобилите, секат я и с ножове и брадви всякакви подмаймуни за сувенири. Там по-удачният вариант е да се продължи лифта до х. Вихрен, а колите - до Банско. Мен не ми тежеше, когато нямах кола и ходех по пътеката покрай р.Бъндерица догоре. Който го мързи - лифта . Съществуващият път е добре да стане чиста велоалея.
Ако е в Швейцария, това да са го направили преди век. Тук обаче, с това население- едва ли ще стане нещо . Вече е сключен договор за ремонт и разширение на пътя Кочериново до Рилски манастир от приближената на властта фирма Агромах, който ще стане като пътя Симитли - Банско.
Нед Окт 25, 2015 10:15 pm
Сотиров
Регистриран на: 28 Юли 2008 Мнения: 3360 Местожителство: София
Дано!
БДЖ мен хич не ме интересува, но ме съмнява, че ще се мине съвсем без него. Все пак железница е това! Като казваш "държавата" да обяви конкурс, какво имаш пред вид? Значи, трябва някое нейно звено да се задейства. На туризма? На транспорта? На екологията?.. Май държавата ще дойде в края на веригата, а в началото трябва да е някоя фондация, неправителствена организация, община или бизнесмен. Дано! За шосетата си трагично прав: защо се строят тия магистрали в планините? Като слизахме от Безбог с децата, направо полудяхме: разширява се пътят, като че ли танкове ще се качват. Ние, туристите, едва не се задушихме от праха, който дишахме няколко километра. И това е национален парк?! Мен ако някой ме пита, бих изринал с булдозер всички планински шосета, като почна от витошките до Алеко и Копитото. Ама не ме питат, а ги разширяват.
Нед Окт 25, 2015 11:47 pm
аngel
Регистриран на: 02 Юни 2015 Мнения: 1980
Сотиров, няма мислене и интелигентни хора в тази държавица от 4-тия свят , само автомобили, чалга ...Затова не ходя вече нито та Седемте езера, нито на Мусала.
Би трябвало да се започне и завърши с идеен проект и един ОВОС за екологична съвместимост, но тук не е Швейц. или Австрия и няма култура за това... разкопали са и пътя към Демяница, юни месец ходихме по тази толкова красива река , сега някой минавал ли е ? Сигурно джипове и атв сноват вече и там.
Часовете са според зоната GMT + 3 Часа Иди на страница Предишна1, 2, 3
Страница 3 от 3
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети