Моля препоръчайте ми гуми за ком - емине, днес поръчах CONTINENTAL TRAIL KING 26 x 2.2", за да ги пробвам струва ми се , че за бюджета ,който сом си определил 30-40 лв за гума са най-доброто, но имам опит само по шосе и съвсем малко по черни пътища, в планината съм карал веднъж от узана до бедеците и обратно, което си е шосе. Ще ми се хора, които са го минавали с колело да си кажат мнението.
Пет Мар 28, 2014 2:45 am
asen4ooo
Регистриран на: 12 Сеп 2011 Мнения: 138 Местожителство: София
ком - емине не съм го минавал, но планинско карам доста. Отпред карам с Schwalbe Nobby Nic отзад съм с Schwalbe Racing Ralph. Предната е с доста едър грайфер, задната е с по дребен и не създава проблеми при каране на асфалт. В планината до сега не съм имал приплъзвания при изкачвания и в завой със по висока скорост, страничния грайфер и при двете е доста едър. Доста мекички са и се износват малко по бързо
_________________ На кръгла маса, в хижата и в женско сърце винаги има място за още един!
Моля препоръчайте ми гуми за ком - емине, днес поръчах CONTINENTAL TRAIL KING 26 x 2.2", за да ги пробвам струва ми се , че за бюджета ,който сом си определил 30-40 лв за гума са най-доброто, но имам опит само по шосе и съвсем малко по черни пътища, в планината съм карал веднъж от узана до бедеците и обратно, което си е шосе. Ще ми се хора, които са го минавали с колело да си кажат мнението.
Зимай и се не плаши - добро е съотношението цена/качество/предназначение.
asen4ooo написа:
ком - емине не съм го минавал, но планинско карам доста. Отпред карам с Schwalbe Nobby Nic отзад съм с Schwalbe Racing Ralph. Предната е с доста едър грайфер, задната е с по дребен и не създава проблеми при каране на асфалт. В планината до сега не съм имал приплъзвания при изкачвания и в завой със по висока скорост, страничния грайфер и при двете е доста едър. Доста мекички са и се износват малко по бързо
Много добър ти е избора на гуми, ама човека има бюджет.
Швалбетата ти са на цената на летни 14-ки за автомобил...
Регистриран на: 12 Сеп 2011 Мнения: 138 Местожителство: София
Ристо Туристо написа:
ckaiyokar написа:
Моля препоръчайте ми гуми за ком - емине, днес поръчах CONTINENTAL TRAIL KING 26 x 2.2", за да ги пробвам струва ми се , че за бюджета ,който сом си определил 30-40 лв за гума са най-доброто, но имам опит само по шосе и съвсем малко по черни пътища, в планината съм карал веднъж от узана до бедеците и обратно, което си е шосе. Ще ми се хора, които са го минавали с колело да си кажат мнението.
Зимай и се не плаши - добро е съотношението цена/качество/предназначение.
asen4ooo написа:
ком - емине не съм го минавал, но планинско карам доста. Отпред карам с Schwalbe Nobby Nic отзад съм с Schwalbe Racing Ralph. Предната е с доста едър грайфер, задната е с по дребен и не създава проблеми при каране на асфалт. В планината до сега не съм имал приплъзвания при изкачвания и в завой със по висока скорост, страничния грайфер и при двете е доста едър. Доста мекички са и се износват малко по бързо
Много добър ти е избора на гуми, ама човека има бюджет.
Швалбетата ти са на цената на летни 14-ки за автомобил...
42-45 лв бройка, на старото колело си бях взел от по ниския клас бяха около 25 лв. Пуках гуми постоянно. С тези вече около 2000 км нито едно пукане. Незнам дали е от гумата или съм започнал да карам по внимателно
_________________ На кръгла маса, в хижата и в женско сърце винаги има място за още един!
...
42-45 лв бройка, на старото колело си бях взел от по ниския клас бяха около 25 лв. Пуках гуми постоянно. С тези вече около 2000 км нито едно пукане. Незнам дали е от гумата или съм започнал да карам по внимателно
Явно имаш някъде гоооляма отстъпка.
По спомен Nobby Nic -а бяха 55-60лв.
Регистриран на: 12 Сеп 2011 Мнения: 138 Местожителство: София
Ристо Туристо написа:
asen4ooo написа:
...
42-45 лв бройка, на старото колело си бях взел от по ниския клас бяха около 25 лв. Пуках гуми постоянно. С тези вече около 2000 км нито едно пукане. Незнам дали е от гумата или съм започнал да карам по внимателно
Явно имаш някъде гоооляма отстъпка.
По спомен Nobby Nic -а бяха 55-60лв.
Evolutin Line им е толкова даже и към 70лв, а инече Preformance Line се движат 40-45 лв и двата модела са сгъваеми, тези по ниския клас, които сега не ги виждам вече в магазините не бяха сгъваеми и бяха по около 30 лв
_________________ На кръгла маса, в хижата и в женско сърце винаги има място за още един!
Пет Мар 28, 2014 10:09 am
ckaiyokar
Регистриран на: 09 Юли 2010 Мнения: 109
ами аз поръчах вече континетал трайл кинг, това се оказаха преименувани рубер куин, от януари тази година се продават под това име, приоритета ми беше защитена от спукване гума, ниско тегло, ниска цена и все пак да стават и за асфалт че аз съм асфалтаджия с байк , надявам се да са добри гумите, поръчах и три вътрешни, щях да взема и боза но им свършили разфасовките от половин литър а 20 лв за еднократна употреба не ми се дават.
Благодаря за отзовалите се, а шваубе не знам защо не ми допадат, навсякъде пишат , че са меки иначе алтернативата на тези континенталки беше SCHWALBE RAPID ROB KEVLAR GUARD 26X2.25", на нещо по ми харесват континеталките, може и заради звученето на името да е ... ще покарам ще пиша какви са ми впечатленията.Ако мина пък КЕ ще се опитам и пътеписче да напиша, още обаче не съм взел решението.
Пет Мар 28, 2014 4:12 pm
ckaiyokar
Регистриран на: 09 Юли 2010 Мнения: 109
Вече взех и поставих , и даже изпробвах континеталките- траял кинг. Взех 26х 2,2" . В първия момент ми се сториха изключително меки, което много ме притесни. После един приятел ме увери , че въпреки , че са меки " това е континентал и няма нищо общо с тези дето караш сега.." . Аз досега карах отпред някакъв максис на на 1,75" отзад гетуей или нещо подобно на 1,95" и вече бяха станали като сликови, но същия приятел ме увери, че има още много хляб в тях, защото никъде не е започнало да прозира плата. С тези гуми по равно спокойно развивах скорости от 30-35 км/ч. Поставихме континеталките, съответно с вътрешни също континетал, но нямаше "боза" в разфасовки от 500 мл и ги карам така. Още докато ги слагами прещипахме едната вътрешна но я залепих и се надявам да върши работа като резервна(поръчах 3 бр вътрешнш). След като ги сложихме ми се сториха неверойтно широки. Виждал съм гума 2,3" и мисля , че тези въпреки че са 2,2" доста се доближават до тях. Освен това колелото се вдигна и сега трудно го подпирам на стъпенката, а не можах да разбера как се удължава тя. Карах ги около 20 км по асфалт, 3-4 макадан и 4-5 по черно, което включва черен път, през гора без път и през нива с есенник. Впечатлението ми , че возят много по-добре от предишните ми гуми. Второ сравнително тихи са, за сравнение имам един приятел с подобни широки гуми и когато е на по малко от 10 метра зад мен мисля , че идва кола, тези траял кинг сравнени с неговите са тихи, даже и спрямо предишните ми почти няма разлика в нивото на шум. На черно, в гората , на макадана(където имаше чакълести участъци) и през нивата се държаха много добре. Накрая имаше едно стръмно спускане около километър по черен път( обрасъл с тревичка на повечето места), не ми преплъзнаха. Преплъзнаха веднъж на макадана но там беше много ситен трошляк. На изкачване бяха много добре, по равно в гората и по черното и през нивата също. Струва ми се , че не са лоши.На асфалт на равно , където друг път карам с 30, сега успях да стигна едва 25 км/ч . Забелязах обаче и на двете гуми , не точно биене, то биене няма, но има някакъв асинхрон в шарката на протектора при въртене, създава усещане , че са криви, не гумите а шарката, което ме дразни малко. Явно са "партида за България". Като натрупам повече впечатления ще пиша пак, ако до края на юли ги изтъркам, и реша да правя това КЕ ще взема други, така , че съм отворен за предложения и препоръки.
Смея да твърдя, че няма такова нещо, не само за гумите, а за всички стоки на международни фирми.
Смея да твърдя, че ИМА такова нещо. НО - това не е по темата.
Конкретно в случая с цитираните гуми всичко е възможно - асиметрично монтиране на външната гума спрямо каплата примерно.
Да си провери внимателно да няма разлика в "захващането" на същата дали е симетрично навсякъде по целия периметър на каплата.
Или леко усукана вътрешна гума.
Или - крива капла
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети