Възможно е този вариант(червеният) да е по добър. Върви се по открити места, покрай гората и няма да има паднали дървета.
И къде ли се съединява на изток, със синята. Може би някъде по големите ливади, между вековното дърво и изкачването на Разбойна? Става въпрос за това дърво, което е в края на гората, в началото на ливадите, движейки се на запад.
От там вече се вижда вр.Разбойна.
Цитат:
Малко след това излязох на големи ливади, откъдето недалеч се виждаше връх Разбойна, моята цел. Покрай тези ливади пътя много заобикаля, ето защо реших да ги прекося направо. Имаше следи по GPSa, и хванах една, но сбърках. Неокосената трева стигнала до гърдите на човек запираше, трудно се вървеше. Докато изляза на коловата маркировка, разгони ми се фамилията. Слънцето изгря, вдигна се доста високо, докато аз се въртях из храсталаците. Най-после се движа по полски път. Наближавах вр. Разбойна.
Това са варианти на изток след излизането от Котел. Събират се точно на мястото, където маркировката напуска асфалта и се отправя на изток към Каракус. За нападалите дървета си много прав. По синият вариант в дерето след чешмата има нападали. По-тънките, които успяхме разчистихме, но дебелите останаха.
Чет Мар 05, 2015 4:11 pm
todor__x
Регистриран на: 15 Дек 2012 Мнения: 452
Мечо, тази снимка е от вековното като се излезе на Околчеста и с гледка на изток към Разбойна.
До там не можахме да отидем. Ще остане за по-късно. На запад стигнахме само до пилоните и разклона към Върха.
От там по З.К.М. го качихме и слязохме пак в Котел на 02.03.
Снимката която посочва Христо е правена от север под Разбойна, във вилната зона, на мястото където, слиза, излиза пътеката от него.
От това място най-добре си личи, какво те очаква на изток след Котел, към Върбишки в първите часове нататък.
Това излизане от града на изток се опитахме, да оправим и се получи, да е вече добре маркирано.
За означената на снимката пряка пътека по билото, с червеното. Действително е по-стръмна, но кратка и е точно така няма нужда от
разчистване. Вижда се че върви по границата с гората. Събира се с тази оригиналната, през дерето и от север, а после и асфалта. Това
става точно от изток на превала, където се изоставя асфалта. Мястото за което ме питате защо има две марки толкова на близо.
Местата на разклоните и събирането им съм се опитал да обознача с двете квадратни табели с надписите.
Чет Мар 05, 2015 4:18 pm
Mariana1000
Регистриран на: 28 Юли 2010 Мнения: 2796 Местожителство: София
Като гледам снимка 122 и 124, мисля че в скоро време Руми може и отнеме на някои хора титлата най-добър фотограф на залези
На Тошко табелките както винаги са най-оригиналните.
Добре, това дето е с червеното, всъщност е немаркирано, нали? И е по-кратко, и няма паднали дървета? Защо според вас е маркиран по-дългия път преди години, щом има възможност за по-кратък? И дали ще е добре да маркирате и по-краткия?
(Мъча се да си спомня ние откъде минахме, мисля че е било по оригиналния път, макар че се позабъркахме и едва ли сме го следвали точно. Но по едно време вървяхме точно над асфалта и оттам ми е идеята, че сме минали по него.)
_________________ Искате ли да изживеете едно приключение!?!...
Чет Мар 05, 2015 7:02 pm
todor__x
Регистриран на: 15 Дек 2012 Мнения: 452
Още с Оги предния път пряката бе маркирана на половина. Сега всичко е завършено и свързано вече.
Обозначено и почистено, но не и перфектно, добре направено смятам и огледано за ходещите и в двете посоки.
Това бе целта, да няма проблеми повече на изток от Котел до Върбишки.
Тук остава не-добре маркирано и почистено само:
1. Качването към Караборун, отнема между 30 и 40 минути.
2.Слизането по Герила, пътя е чист, още марки в началото, на разклоните и малко по- на гъсто по пътя.
Това е работа за половин ден. За цял през през следващото време пролет и лято, е по целия от Котел до Върбишки.
Чет Мар 05, 2015 8:02 pm
todor__x
Регистриран на: 15 Дек 2012 Мнения: 452
Заслугата е и на трима ни. Дори смятам че Христо пое по голямата тежест.
Допринесе повече за да се получат нещата. Всъщност очаквах и още помощ.
По скоро да не ни е натоварено толкова и по приятна да е разходката.
Доволен съм че се получи добре всичко, а и си прекарахме хубаво.
Еe, чак пък по-голямата... Просто триона ми беше по голям
Аз като разглеждах снимките на Руми открих много сериозен недостатък в маркировката - коловете от КЗМ които възстановихме не отговарят на изискванията на Правилника за маркировката на туристическите пътища в Република България
Еe, чак пък по-голямата... Просто триона ми беше по голям
Аз като разглеждах снимките на Руми открих много сериозен недостатък в маркировката - коловете от КЗМ които възстановихме не отговарят на изискванията на Правилника за маркировката на туристическите пътища в Република България
Ами какво чакате ? Следващия уикенд идете пак и ги махайте, загрозявате природата. . (А според мен кажете, да вървят ония, дето не ги харесват).
Аз много ги харесвам, едни такива като пепелянки .
В събота - 11.07.2015г. с баща ми направихме едно кръгче около Дъскотна.
Слязохме с влака на Дропла. Камчията направо е останала без вода. Реката се минава без проблеми по останките от стария бетонен мост - има 2-3 клипчета. Под село Вишна някой бе направил плет от тръни точно на пътеката до дърво с голяма марка преди втората голяма хубава чешма след минаването на реката. Поразвалихме плета, за да може да се минава - пак има клипче. Голямата чешма под Големи връх е пресъхнала и не тече. Вървяхме по билната пътека до разклона за Планиница и от него слязохме в селото и от там по асфалта до Дъскотна. Чешмите по асфалта м/у Планиница и Дъскотна, освен тази след жп. прелеза не текат - пресъхнали са. Интересен бе факта, че от центъра на Дъскотна до гарата слязохме по червената маркировка. Най-после разбрах защо е и маркирано голямото дърво на гарата. Имаше около 20 мин. до влака и отидохме да видим дали е поправен въжения мост - не е.
Записах и трак на ходенето ни, но GPS си изчерта една права линия м/у Карнобат и Дропла, а бе изключен във влака. Незнам, обаче как да я махна. Ето и линк за следата /линията м/у Карнобат и Дропла не е реална/ и точките от нея:
Регистриран на: 25 Сеп 2009 Мнения: 3379 Местожителство: Кюстендил; София, кв. „Овча купел"
rumi_xristova написа:
...
Записах и трак на ходенето ни, но GPS си изчерта една права линия м/у Карнобат и Дропла, а бе изключен във влака. Не знам, обаче как да я махна...
Един начин за премахването на чертата: Отваря се тракът с програмата МапСорс, след което се кликва с десния бутон на мишката върху името на трака в полето Name вляво на прозореца на програмата. От появилото се контекстно меню се избира с ляв бутон на мишката най-отдолу Track Properties. Появява се прозорецът с характеристиките на трака и на отделните отсечки в него - време, разстояние, скорост, височина и прочие. Маркира се желаната отсечка за изтриване - в случая първата. И се изтрива с команда Delete (с бутон Х горе в лентата с бутони или с десен бутон на мишката и команда Delete). След което тракът се запаметява с команда Save под същото име или Save Az... под ново име. Трябва да се избере и формат на файла - .gpx, .gbd, други.
Точките, които излизат на отделен файл, могат също да се отворят в нов прозорец на програмата МапСорс, да се маркират (всичките или само някои) и да се копират върху трака, който е отворен в първия прозорец на програмата МапСорс. И след това тракът се запаметява като нов трак + точките.
За да не се получава такава линия, нека ползващите GPS от по-дълго време кажат как е най-правилният начин. Аз лично при пускане на машинката (ако съм записал следата от предишното ходене) отивам в Главното меню - Диспечер следи - Текуща следа и избирам Изчистване на текущата следа. А при приключване на прехода са ме учили, че е добре да запаметиш и/или архивираш текущата следа.
____________________
Rish Horror delenda est!
Освен това смятам, че Ужасът на Риш трябва да бъде отстранен!
За да не се получава такава линия, нека ползващите GPS от по-дълго време кажат как е най-правилният начин.
Този ефект може да се получи ако уреда постоянно е в режим записване на следа. След изключване на уреда на дадено място и последващо включване на друго място, той би могъл при някакви обстоятелства да продължи да записва същата следа, като свърже двете ѝ части с права отсечка (без междинни точки, каквито не е записал). За избягване на това обикновено постъпвам така:
-- преди изключване на уреда се уверявам че е избран режим без записване на следа;
-- при включване изчаквам уреда да определи позиция и едва след това задействам записването на следа;
-- избрал съм настройката активната следа да се архивира автоматично ежедневно.
Вто Юли 14, 2015 9:53 pm
boris_borisov
Регистриран на: 23 Ное 2010 Мнения: 639
Не знаех коя от всичките теми е най-подходяща да изразя притеснението си..
Прочетох това: http://www.dnevnik.bg/regioni/2017/10/07/3055636_snegut_povali_durveta_i_zatvori_prohoda_petrohan
И си спомних какво се бе случило с Пътеката между Елешница и Ришкия проход през... есента на 2012? Когато пак беше валял тежък сняг преди да окапат листата на дърветата... Някой да знае дали е станало същото като на Петрохан в оня район тия дни?
Едит: през есента на 2011-та е бил погромът. Сега си проверих архивите...
Съб Окт 07, 2017 8:42 pm
joy_boy
Регистриран на: 21 Авг 2012 Мнения: 324
boris_borisov написа:
Не знаех коя от всичките теми е най-подходяща да изразя притеснението си..
Прочетох това: http://www.dnevnik.bg/regioni/2017/10/07/3055636_snegut_povali_durveta_i_zatvori_prohoda_petrohan
И си спомних какво се бе случило с Пътеката между Елешница и Ришкия проход през... есента на 2012? Когато пак беше валял тежък сняг преди да окапат листата на дърветата... Някой да знае дали е станало същото като на Петрохан в оня район тия дни?
Едит: през есента на 2011-та е бил погромът. Сега си проверих архивите...
имаш предвид дали това е била причината през 2011 за падналите дървета? до колкото съм чувал и говорил с местните горски да - случва се периодично..
Няма какво да го мислим сега, ще се проверява напролет
Нед Окт 08, 2017 9:05 pm
Tito
Регистриран на: 22 Юни 2011 Мнения: 868
Предполагам ще е погром по Пътеката, щом затвориха Беклемето и Петрохан заради нападали дървета.
Часовете са според зоната GMT + 3 Часа Иди на страница Предишна1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Следваща
Страница 7 от 8
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети