- Магистралата в Кресна трябваше да е тунел, но нечии интереси не го допуснаха. За това колко могат БГ пътностроители можеш да видиш тунела след Благоевград, който не могат да пуснат колко години вече заради свлачище, което “компетентно” не са локализирали при проучванията. Та относно Кресна, дори и да не е тунел, защо трябва да е през дефилето? Има място източно от него и за двете посоки, но далаверата ще е по- малка.
Моите сметки съвпадат с текущото намерение за строеж:
- тунел 12 km няма как да построим, не и ние
- долу няма място за две платна
- път горе значи изнасяне на пътя на 600 надморска. В Кресна е 150, на Симитли е 290. Две платна горе би значило качване/слизане 310/450 метра от север на юг, съответно 450/310 метра от юг на север. Числата предполагат доста сериозни стръмнини и хиляди тонове изгорена нафта и бензин годишно за преодоляването им. Разделянето на платната е разумен екологичен компромис, който ще ореже допълнителните вредни емисии на две. Числата също показват, че е по-добре платното от север на юг посока Гърция да бъде горе.
Ей тва е българина - четвърт век ще стопира развитието на страната, какви ли не глупости ще измисли, които светът не е виждал и чувал, кръв ще пикае, ама парите на друг няма да даде...
"Къщата ще си запали за да изгори на комшията плевника"
Часовете са според зоната GMT + 3 Часа Иди на страница Предишна1, 2, 3, 4, 5
Страница 5 от 5
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети